
Organische versus betaalde berichten
Je hebt er vast al wel eens van gehoord, een organische post en een betaalde of gesponsorde post. De naam geeft het al weg: voor de ene post betaal je, voor de andere niet. Maar wat zijn de andere verschillen? Je leest het hier!

Remarketing Campagnes
Heb jij soms ook het gevoel dat jij een stalker genaamd 'Facebook' hebt? Want net als jij een nieuwe outfit nodig hebt, staan de advertenties op social media al klaar om je alle mogelijkheden te tonen.
Lees in deze blog hoe dat komt.

Meten is weten
Je wist wel dat meten belangrijk is, maar weet je ook hoe je net de resultaten van je campagne op Facebook & Instagram meet? Lees er meer over in deze blog!

Warme versus koude doelgroepen
Katy Perry zong er al over, maar wist je dat doelgroepen ook 'hot 'n' cold' konden zijn? Lees verder om de verschillen tussen de twee te leren kennen, en hoe je dit in je voordeel kan gebruiken!

Adverteren met Reels
Scroll jij al eens graag door je Reels tabje op Instagram? Maak je zelf ook gebruik van Reels voor je bedrijf?
Super, want in deze blog lees je meer over het adverteren met Reels!

Plug & Pay update
Gebruik jij Plug&Pay? Dan ben je zeker geïnteresseerd in hun nieuwste update.
Lees er hier alles over!

Apple versus Facebook
Een tijdje geleden was er heel wat ophef rond de iOS 14 update van Apple. Wil je weten welk effect deze update op jouw ads heeft? Lees dan snel verder!

WhatsApp for Business
We kennen allemaal WhatsApp wel.
Lees er in deze blog meer over hoe je deze handige app ook voor je bedrijf kan inzetten!

Heb jij al geadverteerd op sociale media?
Bijna elke ondernemer heeft ooit al wel eens op de blauwe knop geklikt, al was het maar voor 1 euro.
Wij vertellen je in deze blog waarom je dit beter wel of waarom net niet doet.